Social media

Via social media breng je je bedrijf meer onder de aandacht en vergroot je jouw naamsbekendheid.

Het voordeel van social media platforms is dat ze laagdrempelig zijn.  Hierdoor kun je snel en gemakkelijk vragen beantwoorden, feedback ontvangen en eventuele problemen van klanten oplossen. Het stelt je ook in staat om je merk te versterken, meer klanten te trekken, gerichte advertenties te maken en hun concurrentiepositie te behouden.

Met als belangrijk pluspunt: dichter bij de doelgroep kun je vrijwel niet komen.

Voorbeelden uit de praktijk

Benieuwd naar de vragen waar andere mkb-ers mee aan de slag zijn gegaan? Bekijk hieronder hoe zij het hebben aangepakt.

KiteOnly
Online sales (e-commerce) en marketing
Social media

Kitesurfshop KiteOnly uit Haren wilde meer bezoekers naar de webshop.

De Koperen Kat
Online sales (e-commerce) en marketing
Social media

De brouwerij heeft verschillende social media kanalen. Het beheer hiervan kost ze (te) veel tijd. Het bedrijf heeft dus behoefte aan ondersteuning en advies op het gebied van content marketing.

Zwartjes van 1883
Online sales (e-commerce) en marketing
Social media

Hoe kunnen we onze social media inzetten voor ons bedrijf?

Social media voor klassieke schoenwinkel

Foto van Ingrid
Studenten adviseren Ingrid van De Geldboom: website en social media onder de loep
Digitalisering
Online sales (e-commerce) en marketing

Ingrid Hoogstraten van De Geldboom heeft deelgenomen aan twee waardevolle trajecten: een website scan, sociale media en content creatie. Met de frisse blik van jonge talenten zorgde het advies voor een echte eye-opener bij Ingrid.